hey..hey..hey....i'm back!!.hahahahah..today sgt membosankn..mgantuk..xsedap hati..dilemma..
emm..mcm2 hati aku ni..pelik..tu tandanya aku xbahagia ker??or penangan bulan mengambang??hhahaaa..sgt pelik..emm..ape yg dirncg xlama je lagi..tp tah la...gadoo je kjenye..mulut smua mcm puaka..lancang..lgsung xpnhnye nk pk kn perasaan org...emm..dasar org sne..mmg gtu mlutnye kot
pehh!!mmg xla..sabau jela..da waktu2 genting mcm ni..dugaan mcm2..bru nk dipetik.. yg lama muncul kembali....emm........mcmana aku nk lupakn semua kisah lama..stelah berjaya aku lupakn semua tu...tbe2 bnda tu mucul smula....yg mggu fikiran ..sumpahh..smua ni ak dah phobia..tp tah la..sedih sgt..dgn siapa la aku nk mgadu..luahkn....hati xtenteram...........=(

2 comments:

Anonymous said...

aku ada. kau kan selalu share masalah dgn aku rin. :)

_eEriN_ said...

yup..u ada syg....leb u my....hehhe