hahahaha........so funny!!i'm waiting....


ohhh...dammmnnnn ......r u sure erin ????????u will be married..?????on 2012??wahhh..amazing..!!!

ohh its just planning....insyallah mgikut plan yg dah ditetapkn dr dulu sejak dibangku skola...ahahaha......my engagement will be on 2011...but..tung dgn siapa..?? jejaka itu???heeee..tggu......

skrg ni...mcm2 btol halangan....dugaan..bila dah dpt yg ok..mcm2 spoil..putus la hape la..rship bertahun2...ingtkn akn kekal..hingga ke jinjg pelamin..tp...emmm..benci..sgt phobia with tittle (RELATIONSHIP)....ni semua gara si mamat BIOL tuh!!!!!!!!!!....dia lah yg membuatkn hidup aku sgt huru hara tnpa arahh...nsb bek still tahu (arah kiblat)..hehee..so xtersasar la...amin...

tp nk dikatakn cerita....bila aku da mula sukakn dia..dia lak xnk..bila aku da xbole dgn dia..dia pula nk..mcm2 hal.bukn sorg 2..tp rmai dah mcm gtu..aiyakkk...!!!tu tndanya xserius ke???hampraaakkkk sgguh guyss yg sebegitu rupa..
hancurrrrssss!!!

so..now..i gappp sape yg cepat nk aku..yg btol2 serius with me..so 4 all the guys yg try nk main2 dgn aku...juzz watch outtt!!!!! JUST BACK OFF!!!

No comments: